Press "Enter" to skip to content

Совети од нутриционист: зошто треба да конзумираме чиа семе и хељда

Чиа семе е познато уште во индијанските племинја, го користеле во исхраната и со векови го користеле поради своите хранливи карактеристики.

Чиа семето е најбогат ботанички извор на омега 3 масни киселини, содржи повеќе омега 3 масни киселини од рибиното масло, содржи 30% повеќе антиоксиданти од боровинки.

Покрај овие карактеристики семе чиа содржи висок процент на протеини, витамини, железо, магнезијум, калијум, фосфор, бакар итн.

Антиоксидантите во чиа семето овозможуват побргу да се регенерират клетките на кожата и го блокираат стетното влијание на надворешен фактор. Исто така семето чиа при конзумација дава енергија која ни е потребна во текот на денот.Хељда

Една од најважните карактеристики на хељдата е што не содржи глутен, така да можат да ја конзумираат луѓе што се нетолерантни на глутен, хељдата е безбедна сосема и можат да ја користат луѓе што страдаат од целијакија и може да биде замена за овес, пченица, рж, јачмен.

Иако не е житарка се користи на ист начин, поради своите нутритивни вредности ги надминува оризот, пченицата, пченка и просото. Хељдата има висококвалитетни протени од сите нив, има 8 есецијални амино киселини вклучувајќи ги и лизин и аргинин кои се дефинираат како главни житни култури.

Хељдата помага за намалување на холестерол и намалување на шеќерот во крвта, со еден збор, идеална е за исхрана,

За совети за исхрана и диет програми,  нутрициониста Тоше Соколов, кој држи предавања и презентации во Битола.

Мобилен број 070/ 355-654 или на фб страна “Витаф диет“,